Monday, March 5, 2012

volvo s40

sekali pakai volvo, minat aku untuk terus sebagai volvorian semakin mencanak-canak.. selepas melepaskan s 70 (terlepas) beberapa bulan lalu, jodoh aku dengan volvo bagai tak dapat di tolak..ada pulak kawan yang nak jual volvo s40 dia...

asal warnanya silver..tapi naluri designer comot aku tak dapat menerima warna yang agak ketinggalan zaman..

asalnya aku nak spray bonetnya saja biarla nampak sport sikit..aku beli spray hitam 2 tin..selesai spray bonet aku rasa tak la susah sangat spray kereta ni..macam spray peti sejuk je..aku pun mulakan operasi gila spray satu kereta..

perrgghh..tebaabbooo..bila siap memang ganas..
aku rasa dalam Malaysia ni aku lah orang yang pertama spray volvonya sendiri..

2 comments:

Mrs. Hanani said...

meamng!! gilo..meh sparay kete acik plak

novanexus said...

boleh..warna pock a dot nak tak