Sunday, February 14, 2010

nafas baru


era baru dalam blogg dream box - rio helmie..aku mahu menulis dalam bahasa melayu..lebih ikhlas untuk aku luah kan ...

nafas baru di kuching..tahun 2010 adalah tahun untuk mencari duit.. mesin duit aku akan tetap bergerak walau aku di kuching..alhamdulillah aku ada sahabat di kuching..bidang arkitek juga..satu permulaan yg bijak untuk gerak kan mesin wang...

sebagai designer aku akan tetap jadi designer walau kemana aku pergi..kotak mimpi aku sentiasa menghasilkan imeginasi hebat..seterusnya menghasilkan wang


siang aku mengajar malam aku sebagai designer... hujung minggu aku jadi back packer...borneo ini luas untuk aku jelajah..nampaknya sibuk tapi aku dah biasa multitasking....

sarawak ini adalah tempat yang unik..kraftnya hebat..makanan best..laksa sarawak dan mee kolok... i like.. tempat eko tourisme pun menarik... senibina pun ada karaktor..

apa yang penting aku tak lagi perlu mengadap lalulintas yang sesak nakmengejar waktu ke cyberjaya..

No comments: