Monday, August 2, 2010

2010 penuh makna..cerita yang hebat

dalam aku bermenung..dah nak masuk bulan ramadhan..sungai masa mengalir terus..2010 memasuki suku ke empat..hampir ke penghujung..apa yang aku dapat di tahun 2010..

aku sungguh puas hati ..tahun ini harimau mengaum keras..tahun yang hebat bagi aku.. berada di Borneo memberi aku pengalaman hebat.. aku kenal Sarawak.. Iban, Bidayuh, orang Ulu..Melayu Sarawak..aku sudah ke Bako, Semantan, Sri aman..

terselit juga pameran Cross Culture bersama teman..kalau ada rezeki kami ke Galleri Petronas untuk menaburkan art work kami..hebat!!

tanpa di duga aku juga ke Bali pada 2010 ini..kenangan hebat..tapi kembara aku belum jumpa istilah puas..

suku terakhir ini aku akan ke Bandung untuk shopping raya..Paris Van Java..syurga membeli belah..nak bergambar di Gunung Tangkuban Perahu..

selepas raya aku nak bawa student History n Culture ke Anchor Watt.. satu lagi keajaiban dunia..

hujung tahun kalau ada rezeki aku nak ke Beijing... menjejak tembok besar China..

ekonomi nampaknya baik..usaha mengumpul modal untuk idea ice cream arts semakin menampak kan hasil..

jika berjaya..tahun 2010 memang sesuatu yang hebat dalam sejarah hidup aku.. dan aku teruskan juga perjalanan akademik aku..sampai aku jadi professor.. aku akan bersara sebagai seorang professor...dengan pelbagai cerita untuk aku ceritakan.. 2010 akan menjadi kisah yang hebat..

2 comments:

NAZ said...

tabik sama lu :) semoga impian tercapai ya.

novanexus said...

tanx bro..kita semua ada impian