Monday, August 30, 2010

arts - dream




dulu aku ada mimpi nak bisnes icecream arts..bila jalan2 aku lihat dah belambak orang jual ice cream di sarawak ni..pastu macam lesu je..






datang idea street bundle art dan car wash art.. kalau di kl baju bundle ni ada pengikutnya..terutama yang big size..dan yang mencari baju branded dengan harga murah.. aku pun suka pakai baju US harga sepuluh ringgit..






apa kata buat bisnes baju bundle kat sini..ada tapak kedai bepotensi..aku nak color kedai tu penuh dengan grafitti...street culture..baru street bundle arts..

aku nak beli mesin printing untuk tshirt..customer boleh print design tshirt yang dia suka..baru designer beb...


pastu parking kat satok ni tak cukup terutama hari minggu..sebab ada pasar minggu..datang idea tanah kosong..apa kata tinggal kan kereta kejap untuk cuci..pastu ambil kereta dah bersinar..aku nak proposed buat carwash yang ada konsep..dengan grafitti dan tukang basuhnya awek-awek ..panazz beb..baru carwash arts...






apa pun raya ni balik semenanjung dulu..cari modal beb..ini cuma mimpi

2 comments:

NAZ said...

hahaha gua nak share boleh? macam boleh pergi jee

novanexus said...

betul kan??..macam boleh pegi..aku pun rasa mcm tu