Saturday, October 2, 2010

sukarnya mencapai awan


setiap langkah yang kita lakukan perlu hati-hati.. kerana umpama melempar bola ke dinding pasti akan melantun ke kita semula.. malas kita hari ini mengundang susah hari esok.. rajin kita kita hari ini memberi banyak kelebihan untuk keesokan harinya..

sudah penghujung tahun 2010.. langkah aku sudah hampir ke penghujung..untuk tahun ini..perlu sudahkan semua module untuk semester ini.. disamping mengemaskini artwork untuk pameran solo..bertongkat paruh pun akan aku usahakan..disamping usaha mengumpul modal..

seperti ramalan..aku akan mengahadapi kesukaran di suku ketiga 2010.. cukuplah sudah.. kalau aku berjaya buat pameran solo..aku sudah puas hati untuk portfolio aku..

memikirkan langkah untuk mencari pengalaman baru, melihat dunia yang lain dan memperbaiki diri.. lagi dan lagi..

untuk mencapai awan bukan mudah.. 2010 aku selalu tergelincir.. bak kata pepatah buang saja semua makanan basi..jangan sayang..

hidup aku umpama menulis helaian-helaian blog ini.. cerita demi cerita.. mungkin satu hari nanti aku akan menulis yang aku sudah mencapai awan?


1 comment:

NAZ said...

gua tunggu saat itu. gua nak lu tulis sudah mencapai awan