Monday, October 11, 2010

terbang lagi


bertugas dikuching buat aku selalu terbang.. dari kuching ke kl.. beberapa perkara selalu menjadi sesuatu yang jadi hiburan bagi aku..

di balai menunggu..
biasanya kena check-in sejam awal..lepas daftar masuk aku lepak tengok tv..kurang shopping sebab harga di airpot ni mahal sket..tengok gelagat orang..kekadang aku tersenyum bila lihat orang yang macam bangga gila dapat naik kapal terbang..kalau flight delay kekadang aku tertidur..

menjeling peramugari..semua lelaki pasti buat benda ni.. pinggang macam kerengga.. pastu terfikir kalau
lah awek aku tinggi dan cun macam ni..memang indahnya kehidupan..

duduk di kerusi sempit..naik bas lagi best.. sebagai lelaki tinggi aku selalu ra
sa tersiksa..susah nak lunjurkan kaki..aku akanbengkok dan naikkan kaki aku ke atas..memang nampak kurang ajar tapi tak selesa nak buat cemana..bersebelahan dengan macam-macam manusia menjadi rutin biasa bagi aku.. ada sekali tu mamat tu macam ada asma..nafas dia lain macam tapi alhamdulillah takde apa-apa..sekali tu aku duduk sebelah awek seksi.. berpeluh aku cuba kawal diri dari toleh ke arah dia....

terbang dan melihat awan.. dari atas ...menjadi sesuatu yang unik..kalaulah aku dapat terbang..aku mula terbayang mesti orang zaman hang tuah dulu ada yang mampu terbang dan lihat awan dari atas.. cool..


No comments: